jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Here comes the summer sun!

Publicerad 2014-07-05 00:52:38 i Allmänt,

Vaknade alldeles för tidigt.
Några ungar styrde i köket o fixade lunch.
Försökte somna om, gick inte.
Funderade på natten som gått.
Önskar av hela mitt hjärta att R-M hänger i tills hon verkligen
går i pension,,,eller längre.
Finns inget vi inte reder o inget vi inte kan prata om.

Steg upp o solen sken från klarblå himmel.
På med shorts o bikini, på
med en kanna kaffe.
Ut på altan, snacka med kids.
Dom varit inne hela fm ghhhha, galningar.
Mycket nerver nu, konfirmation o sports camp.
Wilma och Oliwer drog iväg för att hämta Julia.
Så tacksam, jag hann både dricka kaffe, sola o fixa utflyktsmat.
 
 
 
Kalle vaknade o jag hade förberett det mesta för att kunna kasta oss ut
på äventyr. Vi hade valt nya äventyrsgolfen i Folkparken.
Vägen dit, bjöd INTE på ngr skratt, men vi bröt ihop och
gick vidare..
Nya banorna kanon o jag kan rekommendera dom.
Dock lite dyrt för a big family.
 
 
 
Blev lite Folk Parkshäng med plockmat o lek.
Så skönt faktiskt.
Bara njuta i solen och koppla av
 
 
 
 
 
 
Nästa önskemål var ju givetvis sjöbad o vi styrde
faktiskt bilen till Tingsbröten.
Jättefint vatten faktiskt än så länge.
Julia var avvaktande medans dom andra sprang i.
 
 
 Ja eller sprang o sprang, dom sprang tillslut.
Kvällen avrundades med fotboll både ute o inne, jordgubbar o glass
hårklippning o moppemuschrakning, som faktiskt blev
tvunget bli helrakning.
 
 
 
Nu är det tack o godnatt, jag hoppas på sovmorgon imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela