jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Enjoy life!

Publicerad 2014-03-03 23:49:31 i Allmänt,

Startade dagen med ett pass på gymmet.
Riktigt skönt ha det gjort redan tidigt på dagen.
Gav min fina sambo blommor o litet paket då han landade
hemma imorse, det var han värd.
Love him so much.
Fm avslutades väldigt trist o mitt goa humör fick sig
en rejäl törn , nerslagen i skorna stegade
jag mot dagis för att där upptäcka en gråtande Julia ute i sin vagn.
Självklart hade hon ju inte legat där o tjutit i två timmar, men
det blev ju inte mindre irriterat om man så säger.
Kom så in o försökte mitt allra
bästa vara trevlig mot personalen.
Grrr gick sisådär.
Bad om ursäkt, jag kan sånt,,,,,,
Fick syn på en ouppfostrad morsa som inte hade råg i ryggen
att säga till sin lille son att sluta kräla runt
bland/över alla skor i hallen.
Bad barnet vänligt att sluta då skorna både blir förstörda
och svåra att para ihop,,,typ 40 par i hallen.
Pojken glodde på mig som om jag var ett ufo!!
Mamman fortsatte vara ouppfostrad o nonchalant.
Tog tag i barnets regnkläder o lyfte frankt upp han , sa till den ouppfostrade mamman
att hon nog fick hjälpa sitt barn o ställa allt till rätta igen.
Ufot hade landat o den ouppfostrade mamman fick eld i baken!
Hem o mysa, tack gode gud.
En panna kaffe, hej hej!
Blev en kväll i kärlekens tecken med goa vänner
som vi delar dag med.
Lite finurligt det kan bli så.
Ett glas cava, va nu sjuttan det är, gott var det iaf, slank
ner i min mage tillsammans med massa god mat.
Julia inspekterade toaletterna, bra där!
Inga bilder, laddningskabeln är borta,,,igen.
Nu blir det sängen, imorgon kör vi!
All in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela