jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Tankad till max!

Publicerad 2014-03-18 23:42:49 i Allmänt,

Bra helg med kidsen, finfint o få tanka
massor av ny energi.
Första gången som jag inte känner mig slut efter en hel
helg ensam med alla barn
Jo det är sant, jag blir jättetrött även om det inte är några
problem eller stora ansträngningar under helgen
men det är tuff när Kalle jobbar o man är ensam.
Dock körde Julia tidig uppstigning o det var väl mindre kul.
Min söndag blev jättefin.
Mys med alla barnen o mitt lilla
gudbarn på besök.
Längtar tills nästa knodd kommer i maj.
Julia och Lowa går så bra ihop oxå, det
är riktigt kul se dom tillsammans.
 
 
 
Sex månader skiljer det på flickorna, blir lika
full i skratt varje gång.
Dom är ju liksom jämnstora!!
Tur vi inte alla är stöpta i samma form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela