jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

The speed suites me!

Publicerad 2014-03-02 00:04:04 i Allmänt,

Busy doin nothing-Ace Wilder , pumpar
på det högsta jag förmår o vågar ur min dator.
Alltså knappt hörbart då två barn av 8 sover.......
Dessutom stämmer inte titeln in ett jäkla dugg på mig, men
skön låt som fan.
Partysugen, men det blir i mitt nästa liv antar jag.
Är ingen partypingla längre på det sättet I used to be!!
Haha the old lady is getting older!!
Så vart tog denna dag vägen?
Summerar o konstaterar, fasen vilken bra dag.
Blir dock galet trött av att vara ensam med alla barn o all
skjuts hit o dit, en helg varannan vecka o
jag behöver vila lite.
Dock överväger all glädje hos barnen denna trötthet o när man slår
sig ner såhär innan midnatt då är man lycklig.
Everybody is happy.
Ja kanske inte Hampus, förlust o en rejäl smäll på höften.
Tur kyrkan väntar på honom imorgon.
Första konfirmationstillfället, nu kör vi,
ända upp till himlen.
Bra pojken får lite kristen skolning imorgon för det som stod skrivet
på hans hals var inte kristet någonstans.
17 åriga tjejer är ute efter min son,,,,
jag är redo med köttyxan, ok??
Förklarade klart o tydligt att 17 åriga tjejer som ränner efter
14 åriga killar
inte kan ha ALLA hästar i hagen, eller?
Ta hem, visa upp, bli godkänd eller
bli slagen med köttyxan, doppad i motorolja och slutligen lite fjädrar!
I´m stonehard.
Nog om detta
Länge leve livet!
Gonatt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela