jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Vi kan konsten fika!

Publicerad 2014-03-10 22:28:25 i Allmänt,

Igår underbart fikabesök med bebismys
på em , även Julia fick underhållning av stor tjej.
Tog inte ett enda kort, vad hände?
Jo jag vet vad som hände, jag hade
händerna fulla av bebis!
Så mysigt!
 
 
 
 
Julia passade på att fika sittandes i sin nya pottstol.
Lite orginellt, men ja vad säger man??
 
 
 
 
 
Morgonens fikabesök hade med sig dessa fina kort.
Min fina vän , kärlek!
 
 
 
 
Detta var mitt lördagsfika.
Skönt få ha så kul när man ärligt sagt varför?
 
 
 
 
Jag behövde detta ovan.
Ett hjärta i en kopp, helt enkelt!
Vi kan konsten fika, även om vi
inte äter en massa kakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela