jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Vilka ska sko sig på dig i år??

Publicerad 2014-03-27 23:41:48 i Allmänt,

Det är dags, ett av årets viktigaste inköp.
Varför så viktigt?
Skillnaden mellan att lyckas o att misslyckas??
Nä knappast.
Men känslan av att ha ett par riktigt schyssta
fotbollsdojjer på fötterna, några man valt
själv o spanat in en tid.
Den känslan är obeskrivlig.
Själv fick jag under flera år handla mina dojjor på
Viberga Stormarknad,,,,,Patrick hette dom.
Jag var glad o nöjd, kanske var dom bra, jag
kommer inte ihåg , men dom kunde springa fort iaf.
Det återstår att se, vilka skor som ska få pryda
stora sonens fötter.
Killen med den viktiga vänsterdojjan, som springer
som en gasell, ja han behöver nya.
Han ska bli något stort.
Vägen dit är lång o mödosam, men det
är värt allt slit.
Vad som är något stort, det kan varken du eller jag avgöra.
Det kan bara killen med vänsterdojjan känna djupt
inne i sitt fotbollshjärta.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela