jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

En mormor

Publicerad 2014-11-10 23:44:27 i Allmänt,

Det är 20 år sedan min mormor gick bort.
68 år ung
Ja jag tycker det är ugnt, förbannat ungt.
Vad hann hon lära mig tänker jag ibland?
Massor egentligen
MEN såå mycket vi missat, min lillasyster
ännu mer än mig..
Min mormor var bäst, tätt följd av Fias mormor, henne
kan jag oxå sakna ibland
Nu är min egen mamma bäst!
Hon är mormor i stora mått.
Blev så glad för dessa härliga bilder jag tog igår.
 
 
 
 
 
 
En mormor som bakar kakor (som julia snor o sitter under täcket o äter)
spelar tvåkort o vägrar förlora, lagar mat, fixar saker till
barnbarnen o barnvaktar!
Mormor är alltid mormor!

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2014-11-18 21:12:22

Oj, 20 år sen din mormor gick bort. Känns som att vi inte var gamla då men går inte riktigt ihop med matten, så så små var vi visst inte 😃 Hon var en mysig mormor, din mormor! Vi har haft tur som har haft underbara mormor och morfar. Tror våra barns mormor och morfar kommer klara av att vara lika bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela