jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Solen från himmelen o huvudvärken från helvetet!

Publicerad 2014-11-25 23:32:00 i Allmänt,

Vaknade upp o kände jag sovit som en kratta,,,igen.
Satte mig på sängkanten o tänkte -Vem fan sitter på mitt huvud??
Kliv av!!!!
Ingen klev av.
Skit oxå.
Jag som nästan aldrig har huvudvärk, nu var den här o den satt
fast som en jävla betongkeps!!
Efter fsk-lämning tog jag mig en promenad.
Hjälpte inte.
Fick bli en tablett o en latte på ett fik.
Koppla av o koppla bort.
Uträttade lite ärenden, har ju kommit på en finfin ide
till fröknarna på fsk.
Är rätt nöjd faktiskt.
Vad det är får ni se längre fram, vem vet om ngn av dom läser min blogg??
Vilken cliffhanger det blev nu då??
Nu känner alla att wow vi måste fortsätta läsa för
att få reda på vad det är!!
Gört inte, det är inte så spännande,,,,,,,
Hann hem o förbereda lite innan Lena med dom snygga bena kom.
Hon skämmer bort oss när hon kommer.
Idag var hon här för att prata, äta , skratta och visa mig decupage.
Superkul o nu måste det inhandlas lite så ungarna
kan få pröva på detta!
Bäst av allt var kärleken.
Bröllopet är räddat, myrtenträdet har fått en ny chans.
 
 
(lånad bild)
Lyckades ju ta kål på det förra o bröllopet blev därmed inställt.
vi gör ett nytt försök nu då.
Nä nu är det dags för mig att dra täcket över huvudet och känna
att det är en ny dag imorgon.
Kram o godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela