jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Må bra timmar!

Publicerad 2014-11-21 05:08:00 i Allmänt,

Träning för mig är just nu ganska centralt o spelar
stor roll i mitt liv.
Jag behöver inte komma iväg o köra utan jag
nöjer mig med hemmaträning.
visst kan jag längta efter ett riktigt grispass som är så
jobbigt så man vill lägga sig ner o kräkas
o man känner blodsmaken i munnen långt efter
man slutat.
Idag power walk/löpning 7,5 km o jag är
så sjukt nöjd.
Kondisen o viljan finns där, kroppen orkar
och nää jag flyger inte fram men jag tar mig fram
i skapligt tempo iaf.
Bara så irriterande att våghelvetet vägrar röra sig minsta mm
och att det är mååånga kilon springa runt med.
Men bara bita ihop.
I lördags fick jag förmånen följa med min vän Åsa till
hennes gym, öppet hus för alla tjejer.
Spinning, massage, bubbel o bastu.
Så grymt skönt o så tacksam jag har
en underbar sambo som låter mig komma iväg.
Får lite dåligt samvete ibland för att jag tar för mig
men någonstans är man olika.
Att vi avslutade kvällen tillsammans våra familjer med
att laga mat ihop o bara mysa, så mycket bättre o landskamp
det gjorde oss gott.
Så slött o så enkelt.
livet på en pinne, tur den inte var vänd uppåt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela