jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Sanden i timglaset rann ner,,,,,,

Publicerad 2014-11-23 23:16:52 i Allmänt,

,,,,för fort
Har kännt en stor sorg idag.
Det är inte min personliga sorg.
Men det är en sorg för ngn som mist sitt barn
Spelar ju ingen roll hur gammalt barnet är.
Att förlora ett barn måste vara tuffare än tuffast.
Man ska inte överleva sina barn heter det o det är
så sant som det är sagt.
Kanske naturligt man gör det om man som min mammas farmor
blir 103 år, då känns det ju inte
så självklart att barnen får överleva en.
Fina bästa Britta jag önskar vi kunde hjälpa dig att
bära denna tunga sorg och jag hoppas du
låter oss alla som vill få finnas här för dig.
Ikväll så tände vi ett ljus.
Kärlek till er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela