jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Zzzzz vill bara sova

Publicerad 2014-11-24 08:23:38 i Allmänt,

Herregud vilken skitnatt, så lite sömn.
Kunde inte koppla av igår, la mig skapligt men snurrade bara runt.
Mycket tankar i huvudet just nu o det
funkar inte sortera.
En enda gröt.
01:15 kom lilla Julia över, alldeles för tidigt, men jag orkade
inte följa henne tillbaka o söva om henne.
Liten kröp ner bredvid mamma o kunde inte ligga still
hon heller.
Ute blåst halv storm dessutom.
Hampus o jag som två sömngångare vid frukostbordet.
Idag en morgon med lite ärenden, sen hem o motionera
mig själv o mitt hundliga sällskap!
Ha en bra dag allihopa!!
 
 
 
Idag bandsläpp på Bråvalla!! Wihoooo!
Håkller tummarna för ngr spännande akter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela