jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Där satt den!

Publicerad 2015-04-25 00:11:37 i Allmänt,

Har tagit mig en tur till endokrinologen igen.
Hade samlat urin i ett dygn först.
*Vilken lycka upptäcka att dygnet man ska samla så jobbar man kväll.
Kissdunken ska förvaras i kylskåp.
No problems tänkte jag, vi har ju två kylar o den ena är ju
nästan alltid tom.
Strypsnara upptäcka när man kommer till jobbet att just idag bjuder kommunen
på tårta o att det tomma kylskåpet innehåller 6 st!!! gräddtårtor.
ghhhhaaa!
Men men kissdunken in i kylen, annars blir ju provet förstört.
Mest glädjande var att mitt bltr var riktigt bra nu både i vilande o efter
att vi pratat o jag fått resa på mig.
Små lätta moln liksom.
Massa blodprover tagna oxå o nu bara invänta svaret på dom.
Visar dom inget, då är jag frisk.
Visar dom ngt ja då e jag ju förmodligen mindre frisk.
Ingen ide spekulera i vad då utan den dagen, den sorgen.
Nu kör vi, all in, där satt den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela