jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

När alla andra sover!

Publicerad 2015-04-10 23:34:23 i Allmänt,

Min vapendragare Oliwer o jag drog in till stan.
I huset var det segare än segast o jag hade ingen lust vara hemma
o passa upp på hungriga ungdomar.
Ansåg dom kunde värma mat o styra själva.
Först till loppisen o lastade av saker till bästa Britta.
Tur hon tar emot så vi inte behöver slänga.
Denna gång rensat ut i köket, blev två kartoner o en bärkasse.
Vart kommer allt ifrån?
Blev lunch på stan sedan, Brödernas Kafe , mitt bästa ställe.
Så trevlig personal o så gott.
Får Julia välja kör vi ju Coffee House By george.
Tur det var Oliwer som var med!!
 
 
 
 
Kollade in denna butik, fantastiska pengar som kommer skänkas till välgörenhet!
Tummen upp på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela