jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Vi är ur form!

Publicerad 2015-04-16 00:12:16 i Allmänt,

Lite hängiga o slitna , jag o Julia.
Bara hårt jobbande sambon/pappan som är i form.
Vi lyckades dock ta oss ut en stund idag i två omgångar för att uträtta
lite ärenden o måsten.
Ny medicin från apoteket till mig o hämtning av nyinköpt beg uteoverall till Julia.
Så glad när man gör beg fynd för inga pengar alls o det är i toppskick!
vi käkade på MAX, gott för oss o skönt slippa laga mat.
Julia fick i sig hela menyn, imponerande.
När Kalle vaknat o röjt av åt oss här hemma, guld värt, så blev det en tur till stan.
Blommor stod på inköpslistan.
Så mycket fint på blomsterhuset, vill typ köpa allt.
Köpte lite blommor till graven oxå, Kalle o julia åker ut o planterar
fint på fredag då jag sover.
Ikväll blev det sängen sent, har lite åtaganden som jag behövde klara av o julia vaken
väääldigt lääänge.
Nu äntligen knoppa in för mig med, hoppas på god natts sömn.
 
 
 
 
Kan själv , eller hur???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela