jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Long time , no see!

Publicerad 2015-02-17 22:40:20 i Allmänt,

Herregud , inte varit här på över en vecka.
Kommer av mig när Kalle är ledig o barnen är här.
Kanske är så det måste få vara.
Up to date då?
Jag har börjat jobba halvtid, så skönt vill jag lova.
Hur går det då undrar folk??
Ja hur går det?
Känner av handjäveln , det gör jag om jag inte tänker mig för.
Är sjukt svag i höder handled.
Måste kolla upp hur jag ska stärka den.
För övrigt vet jag ju inte hur min kropp mår.
Har ju egentligen inte mått dåligt innan utan bara haft lite olika dåliga värden.
Konstig känsla det där, att vara "sjuk" men känna sig frisk.
Har försökt fylla dagarna som gått med bra saker.
Träning, barnen o vänner.
Haft så mysigt sällskap två lördagar i rad till mellon.
Guld värt.
Fyller resten av bloggen med lite bilder,,,eller mycket bilder :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ser nu att många bilder är väldigt suddiga, så synd.
Inser att ska jag fota med mobilen behöver jag en ny,,,snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela