jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Vi lyxade!

Publicerad 2015-02-02 22:29:31 i Allmänt,

Ja jag o barnen lyxade igår.
Vi drog till Harrys o käkade söndagsbuffe , jättegott och prisvärt
för barnen. Tyvärr passade det inte mig så jag tog en
plocktallrik från ordinarie menyn.
Ungarna blev glada, då hade dom lite mer att smaska på.
All var kanoners ända tills Sindelmannen dök upp och skrämde livet
ur stackars Julia , 3 dje gången blev jag så arg att jag
helt ärligt var nära på att misshandla faanstyget.
Ser man att ett barn redan första gången man visar sig blir
jätterädd o gråter, går man då som vuxen fram 2 gånger till då???
Jag kokade av ilska o Julias dag var förstörd.
Väl hemma var det dags att skotta,,,igen.
Wilma mitt stora hjärta hjälpte mig, precis som hon hjälpte mig med Julia
på fm o tog henne till pulkabacken så jag fick träna.
Efter snöskottningen var vi båda helt slut, pust.
Måtte Kalle få ordning på snöslungan snart.
Söndagar suger lite, det ska packas o fixas inför
pappaveckan, jag vänjer mig nog fasen aldrig.
Veckan har ju varit riktigt bra o skön, precis vad vi behövde.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela