jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Det gäller att hålla näsan ovanför vattenytan!

Publicerad 2015-01-17 00:10:02 i Allmänt,

Ja ni som vet ni vet, ni andra läser kanske mellanraderna.
Kroppen har sagt sitt men jag känner fan inte det
kroppen säger, jävla svårt det där.
Att vara "sjuk" men inte känna sig dålig.
att vara sjuk"" inte min bästa gren kanske.
Tror jag blivit sjuk av att vara sjukskriven.
Läst massor om det idag.
Sen dyker det upp oförutsedda händelser på vägen, några lämnar jorden, andra
stänger en dörr mitt i nyllet pån o sparkar det
hårdaste man kan.
Vad göra?
Vet inte, söker svar, lyssnar o analyserar.
Försökt vila endel, låter ju som skönsång va, lagt mig tidigare än vanligt
och försökt tänka på att göra det jag mår bra av i mån av tid.
I all väl mening får jag rådet slå av på takten , lugna ner mig osv osv
JAG HAR GJORT DET!!
På mitt eget sätt, på det sätt jag mår bra av.
Jag mår inte bra av o sitta hemma o glo.
Rakt upp o ner bara.
Ja jag lägger ut enheldel bilder på Insta, sticker det i dina ögon så
skit för gudsskull i o titta o framförallt, gilla inte bilderna
om du stör dig.
För mig är träning, mat o barnen det bästa
Vad är bäst för dig?
Lägger du inte upp nått?
Jag skiter i vilket, alla gör som dom vill.
Livet är för kort för att hänga upp sig på saker, jag försöker rensa
bort o tänka gott , men ibland lackar jag ur, konstigt vore annat.
Men det gäller att vända tanken innan ord man ångrar kommer över ens läppar.
Love is all around!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela