jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Friends!

Publicerad 2015-01-22 21:29:08 i Allmänt,

Jag är inne i en känsla, ni vet den där känslan när man
uppskattar små saker o inte har stora förväntningar.
Just nu betyder ett samtal i en mataffär, ett sms med ett hjärta i, en kopp kaffe,
en god lunch, ett samtal genom en bilruta, lite ärvda utklädningskläder, en bukett blommor
fastän man inte förväntat sig det, bebisgos o lite ge
och ta i en konversation så otroligt mycket.
Tack o lov att det finns vänner!
 
 
 
Idag ingen hjärtrusning än så länge. Skönt att
medicinen för bltr funnit sig tillrätta i min kropp o jag slipper byta sort.
Nu ska jag plocka lite disk o sen landa i soffan, omgång nummer två.
Kram på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela