jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Glad Fredag!

Publicerad 2015-01-17 00:40:10 i Allmänt,

Vilken härlig fredag det blev!
Kalle kom hem med två tidningar till mig , Wellness 2015 och en
LCHF mattidning med supermycket nytt som jag måste pröva.
Wellnesstidningen gav mig massa ny inspiration för morgonens styrka/puls/kettelbellpass
och efteråt kände jag mig skön.
Avslutade med 10 minuters lugnoro.
In till stan för lunch med Tessan o Eva, mysigt ställe , lilla krog.
Har mig veterligen aldrig varit där, den har ju bytt skepnad
några gånger.
Eva bakat bullar åt oss, goa Eva, ungarna överlyckliga.
Dom älskar Evas bullar.
Handlade lite på vägen hem o svängde sen förbi på loppisen
hos bästa Britta.
Snacka bort en stund o glodde på saker.
Förhandsvisning på ev fynd är aldrig fel.
Har ju dock köpstopp så det är bara det absolut nödvändiggaste som ska handlas.
En lååång tid framöver.
Det är turbulent på vår fsk just nu o det stör mig.
Uppviglare o illgärningsfolk säger jag bara!
Måste få ner lite saker i ett mail, på ett konstruktivt sätt, inte lätt när känslorna skenar.
Fia var här på em med 3 kassar med superfina saker till Julia.
Tack än en gång, rena julafton blev det.
Vet dock inte hur jag ska hantera Hello Kitty ballerinorna,,,,,,,,
Kalle vaknade, hantränade, jag slängde ihop lite käk, rester från
igår, spännande, not, men gott o mättande.
Off till basketmatch, gillar när det är gratis, blir ju så jäkla
dyrt för oss med många barn när vi vill göra något.
Då är det bra kunna blanda betalnöjen med lite gratisnöjen.
Oliwer o Wilma såg till att Julia fick sin första ansiktsmålning, en rejäl
en oxå som inte skulle tvättas av vid läggdags.
Jag resignerade o orkade inte ta tag i det.
Det sover en tiger här hemma inatt!
 
 
Nu är det sängen, lite för sent men ännu är två ungdomar vakna
o jag vill dom ska tagga ner o
försöka sova,,,eller släcka åtminstone :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela