jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

God jul o ett gott nytt!

Publicerad 2015-01-05 23:13:36 i Allmänt,

2015 är här o det känns härligt.
Julen som gick var mysig o lagom, lite för mycket mat som vanligt.
Nyår var fantastiskt o så gott ha så många fina vänner
okring sig som alla vill att det ska vara bra.
Kan inte annat än bli häpnadsförd över alla härliga vänner
som bjuder på sig själva o dom fantastiska barnen som
håller sams o alla får vara med , liten som stor.
Men nu tar vi satts mot 2015 o jag
drömmer om ett år då jag kommer tillbaks till arbetet ,
ett år då familj o vänner får må bra och
ett år då vi fortsätter att utvecklas till
en stark familj tillsammans , Kalla , jag o alla barn.
Let´s rock this year!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Galet jäkla virrvarr på dessa bilder o jag blir inte klok på min
mobil o när det ska laddas över grr, men bilder
blir det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela