jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Mormormys!

Publicerad 2015-01-19 23:08:14 i Allmänt,

Blev en mysig söndag med mamma/mormor här!
Julia babblade massor med mormor o pussar o kramar.
Vänta du bara sa jag till mamma, när du ska åka blir hon sur
och då tittar hon inte ens åt dig!
Haha så rätt jag fick, fattar inte, hon vill verkligen inte säga hej då.
Hon säger aldrig hej då på dagis heller.
Blänger bara surt på fröknarna o går iväg.
Dom stora barnen gjorde tappra försök spöa mormor i tvåkort, gick väl sådär.
Minns själv o berättade för ungarna att min mormor hade heller
ingen mercy för mig o min kusin när det kom till kortspel utan
hon gick verkligen in för att vinna.
Och helt plötsligt om man gjorde ngt "fel" kunde hon utbrista
_Hade dethär varit chickago så hade du blivit skjuten!!
Hahaha det var tider det!
Men mormor var snäll, grymt snäll o lagade fantastisk mat!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2015-01-20 01:07:35

Härligt med släktbesök :)

Svar: Ja det är mysigt både för stora och små!
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela