jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Nu skenar det i huvudet!

Publicerad 2015-07-08 00:45:52 i Allmänt,

En lugn o skön dag för mor o dotter, parkhäng o lunch på brödernas.
Massa tankar idag på livets stora orättvisa.
Många får många, andra får inga, det gör ont även i mig.
Massa kramar till er som får kämpa med mycket,,,,och lite till.
 
Tror bröllopsfebern slagit till ordentligt här  de senaste dagarna.
Kanske för att flera av dom saker jag hade tänkt mig är slut o att man då
ska tänka om o börja om på nytt.
Musiken är iaf fixad , ringarna beställda och lite skålar till buffebordet inhandlade.
Ghaaa men det är mycket kvar,,,,tror jag!!
Känner att tiden vid datorn när Julia lagt sig blir längre o längre, kommer inte i säng.
Blev en mysig em/kväll tillsammans o mat på ILcibio.
Julia kan konsten charma när hon ska, gullunge!!
 
 
 
Måste i säng,,,men kan fasen inte avsluta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela