jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Halsfluss, militärträning o trädgård!

Publicerad 2015-05-07 23:30:50 i Allmänt,

Ollebolle har förvärvat en släng av halsfluss o veckan blev
ju inte riktigt som man tänkt sig.
Tur man har vett o stå på sig när man behöver det o att
försöka se bortom tråkig ton o trist attityd.
Pencillin blev det o nu är han på bättringsvägen.
Två veckor på militärträningen är gjord o jag är sjukt nöjd.
Jag kan, jag vill o jag orka!!
MEN
Nu har vänsterknät börjat strula, hoppas tre dagars vila ska göra susen.
Har även fått några knutor i vaden som jag försökt massera bort, funkar
det inte får jag väl boka en massagetid helt enkelt.
Det är skapligt segt att gå o jobba efteråt vill jag lova.
Klippt slut.
4 veckor kvar, en bagis!!
Vår trädgård har förvandlats denna vecka.
Rasmus o hans boys har varit här, supernöjd är jag.
Anna har även varit här o planterat 4 körsbärsträd, kommer bli great.
Livet rullar på här på old country road!
Hunnit med mys på stan med min stora tjej oxå.
Härligt,,,,och dyrt :-)
 
 
Grabbarna i trädgården har ju kåpor!!
 
 
 
Somnade med betongugglan bredvid sig!!
 
 
 
 
Nu tar vi sats mot helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela