jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Militärträning!

Publicerad 2015-05-21 23:29:21 i Allmänt,

4 av 6 veckor avklarade.
sista veckan vi nu gjort hette hell week.
Det var hell week både psykiskt o fysiskt.
Vet inte när jag sprang så mtycket förrut på en o samma vecka.
Kräksvarning!!
Men helt ärligt jag är sjukt nöjd med min insatts o har
idag bestämt mig för att haka på omgång 2!!
En måste ju förme kröppen lite granna!!
 
 
 
 
Har inte så mycket bilder från träningen tyvärr, man kör ju skiten ur sig i 75 minuter, går ju inte stå och fota.
Till alla er som gillar utmaningar och tycker om
gristung träning, militärträning is tha shit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela