jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Sol sol vi har längtat!

Publicerad 2015-05-10 11:14:35 i Allmänt,

Dagen igår så fantastiskt skön, den varmaste på flera veckor tror jag.
Hampus gjorde debut som fotbollsdomare på en cup och mitt hjärta svämmade över
när han fick så mycket beröm.
Underbara tonåring , du gör mig så stolt!!
 
 
 
Vi andra mötte upp mormor på färgargården, älskar det stället.
Gofika/lunch och mys i solen.
Julia ville mest vara hos ankipanki, jag tycker dom har lite otäcka ögon
och ser ut som om dom vill attakera en!!
 
 
 
Landade in hemma o hjälptes åt att fixa mellanmål/lunch/fika.
Härligt kunna sitta ute.
Det som sen händer gjorde mig superglad.
Grabbarna hugger tag i spadar o skottkärra o börjar skyffla jord och Wilma
plockar upp alla prydnadssaker , utelampor/lyktor och krukor.
Tänk så mycket som blir gjort när man hjälps åt!
Själv planterade jag om blommor och fick ner både tomatplantor och paprikaplantor i hinkar!
Hoppas bara man får något att skörda oxå.
 
 
 
 
 
Middagen blev igår avancerad.
Eller rättare sagt jag lät den bli avancerad.
Önskemålen var många så då fick det bli tre olika rätter på bordet.
Kalle o jag åt ostplättar o skaldjur, Oliwer ville ha lasande och Wilma pulled pork.
Julia åt en mix.
Mamman fixade, alla blev mätta o glada.
 
 
 
En soft lördagskväll som avslutades med en Tingelingfilm och när dom små somnat såg
wilma o jag på Hans o Greta.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-10 12:42:58

Krukan ugglan !!! En sån får du ju inte köpa utan ringa ugglemor o köpa två😂😂

Svar: Netto baby! Jag kollar om det finns en till såklart :-)
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela