jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Inspiratör för HitBrazil!

Publicerad 2015-11-24 23:17:00 i Allmänt,

Som sagt man måste våga för att vinna!
Jag är numera inspiratör för träningskläder från Hitbrazil, jättekul
och väldigt spännande.
Har tights hemma man kan pröva o klämma på.
Är man intresserad av att anordna ett event hemma eller på gymmet
så är det bara att höra av sig, ingenting är omöjligt.
gå gärna in på hitbrazil.eu o kika på deras produkter.
Företaget är relativt nytt o jobbar hela tiden med att ta fram nya mönster o höja kvaliten
ännu mera.
Jag prövade mina tights idag o jag är väldigt nöjd.
Skön passform o bra material , men bäst, höga i midjan o med bred resår.
Gjorde ngr övningar o på mig satt dom uppe iaf!
 
 
Hitbrazil-Move-FITNESS-TIGHTS-purple
 
hb_taillights_pink_s
 
 
Finns även linnen , tröja och tights för män!
Nyfiken?
Låt mig veta!!

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2016-01-14 15:54:03

Hej!
Tycker Hitbrazils tights är jättesnygga!
Hur är dem när man böjer sig? Blir de genomskinliga i baken då? tycker det är så svårt att hitta tights som inte blir det.
/Matilda

Svar: Hej!Dom tightsen jag har fått hem har ej varit genomskinliga MEN jag ska vara helt ärlig o säga att vissa av tightsen som andra i vår inspiratörsgrupp har sålt har varit väldigt genomskinliga. Jättetråkigt tycker jag, självklart har man ju full returrätt om man inte är nöjd. Nu i januari lanseras två par nya modeller och där utlovar man att tyget är ännu bättre och har genomgått ännu flera tester för bättre kvalitet. Kolla gärna in hemsidan hitbrazil.eu . Vill du lägga en förhandsbeställning el beställa ett par av tightsen som redan finns inne för att se vad du tycker så använd kod typiskt_anna200 för 200 kr rabatt eller typiskt_anna för 10% och fri frakt . Beroende på vilka tights man väljer så blir det ju olika rabatter , fördelaktigt. Kommentera gärna här om du köper tights , kul att veta! Följ mig gärna på instagram för nyhetsuppdatering typiskt_anna . Kram
Banditmorsan

Postat av: Matilda

Publicerad 2016-01-14 16:11:15

Ok, då väntar jag nog på de nya modellerna för säkerhets skull :)
Tack för snabbt svar!
/Matilda

Postat av: Christoffer

Publicerad 2016-05-03 13:57:13

Finns tights för män? Är det snyggt då?

Svar: Det finns men verkar vara slut just nu. Tyvärr finns herr bara i helsvart.
Banditmorsan

Postat av: Christoffer

Publicerad 2016-05-12 04:53:25

Okej tack för svaret! Men ser det snyggt ut då tro? för män/killar att ha tights

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela