jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Hitting The Camp

Publicerad 2015-10-13 23:36:14 i Allmänt,

Ja jävlar i havet jag gjorde det igen!
Anmälde mig på söndagen o började en hitt-camp på måndagen.
Jag är back on track!
Freebasade o köpte två par nya skor på rearea, eller
rättare sagt Kalle köpte, tack älskling.
Så igår första passet o idag träningsvärk i nån liten jävla muskel på utsidan
av låret/höften , helt sjukt, har man verkligen muskler där??
Ser fram emot 4 intensiva veckor och ska även försöka lä'gga in promenader.
Hålla kosten som jag borde o inte fuska på något!
Hell ya!!
 
 
 
Har även kokat ihop någon ingefärs shot som ska vara bra för/emot det mesta!
Snapsglaset är framme o bara köra på.
Inte glömma mina mediciner heller, varit slarvig o det
känner jag av direkt!
Nya tag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela