jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Sliten banditbrud!

Publicerad 2015-09-13 22:47:58 i Allmänt,

Lördagen bjöd på en sväng in till staden med mina tre små.
Tålmodigt hängde dom på i affärerna o klarade av en massa
inför nästa lördag. Brödernas Cafe fick utfodra oss o ge oss kraft o levnadsmod.
 
Efter att ha varit på ett riktigt röjigt 50 årskalas med massa
god mat, trevligt folk och rockig musik så vaknade jag idag söndag upp med en sjuk
träningsvärk från topp till tå.
Både morgondagens intensiva 40 minuters hemmapass och en dansant afton
satte sina spår på kroppen som tydligen INTE är 25 längre,,,,,,ej heller 30!!!
 
Ingen lugn stund här inte för kvällen bjudit på kalas för Hampus och Wilma.
Jättemysigt, synd bara att mamma blev dålig o inte kunde komma.
 
Kvällens största huvudvärk-jag har inte beställt o bestämt brukbukett!!!
Attans såååå svårt!
Svåraste hitintills.
Men imorgon MÅSTE den beställas, så är det bara!
Punkt slut.
 
På tal om slut, jag ska fasen sova nu, jag är ,,,ja just det,,,SLUT
Over and ut
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela