jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Veckan innan banditbröllopet!

Publicerad 2015-09-26 00:29:37 i Allmänt,

Jag hade bestämt mig, vad som än händer så ska jag inte flippa ur!
Lyckades med det till 99% , good job!
Den 1% då jag verkligen flippade järnet var när avloppet verkligen konstaterades
så jävla bajstrasigt o vattnet steg till max i toaletten o stanken var vedervärdig,,,,,,och en blivande man som definitivt INTE levererade
det jag behövde höra just där o då.
Typ- Älskling det ordnar sig , jag fixar detta o om det inte fixar sig så gör vi såhär,,,,,,
Men nej då, knäpptyst o inte ett ljud.
Jag flippade o så flippade jag lite till.
Detta var måndagen.
På onsdagen som även kunde blivit en torsdag så kom dom och
bytte alla avloppsrör under huset o nu fungerade det klockrent!!
Denna vecka som gick hade vi aldrig fixat utan all hjälp som vi fick.
Så många som gav oss allt o lite till.
Största jobbet var att resa tältet o få det iordning med bord, stolar, dukar , porslin o all dekoration.
Även vår fantastiska fotograf tillika min ideförverkligare hade
ett hästjobb som hon levererade galant.
Ja utan att glömma ngn, vi är er evigt tacksamma för allt ni gjort
för oss , vi älskar er allihopa!
Veckan som gått har gått åt till att handla, provsminka, fotografering i bara underkläder,,,,
bygga tält, dekorera, göra klart program till kyrkan, öva i kyrkan , handla igen osv
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna vecka kommer jag aldrig glömma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela