jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

200%

Publicerad 2016-02-17 23:13:58 i Allmänt,

Väckte Julia 8:40 piiip, satan vad hon kan sova.
Fick ju underbart besök av denna sköna böna idag.
Som jag längtat!!
 
 
Massa snack o salladslunch i köket som badade i solsken!
Utelek för mig o gullungen innan det var dags ge sig av till kursen.
 
 
 
Kursen ja, den var inte så spännande.
Den blev dock lite mera spännande när han informerade oss om att
appen ska tas i bruk fullt ut i Maj.
Hoppas han har jävligt fel, för mitt första ensampass är om ca 20 dagar.
Ett pass i bunkern ikväll, boxning, där tog vi dock ett steg tillbaka
och jag var knappt svettig efteråt, faaan!!
Men men imorgon är det ny dag o jag funderar på en joggingrunda.
Vi får se, beror ju lite på hur kallt det är.
Tycker det är svårt att andas när det är för kallt o eftersom jag
inte är någon riktig löpare så har jag ju inte helt rätt utrustning!
Hemma o då lite käk i magen.
Blev så sjukt sugen på skanröra igår då jag handlade
så idag blev det skagen o avokado.
Faktiskt en ny konstallation för oss- tror man åt det på 80-talet va??
Typ samtidigt som kassler oannanas o ris el päronhalvor, after eight o grädde??
Haha hade en diskussion på jobbet om det som urartade
då jag talade om att dom var kvar i 80-talet.
 
 
 
Avslutade kvällen med att bada o färga håret och bli stucken på näsan av
min makes mustasch, helvete så ont det gjorde!!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela