jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Dagar fram till jul!

Publicerad 2016-01-02 11:44:26 i Allmänt,

Mycket som ska hinnas med i juletider.
Försökt dra ner på det mesta, men sååå svårt det är.
Blir iaf att jag kommer på att åhhh pecannötter så gott, marsipan??? hör ju till
osv osv fortsätter i all oändlighet haha
Jag är julnörd på många sätt.
Gudfat Henka o hans Becka kom o mös med oss på söndagen innan jul.
Tror Julias bästa julklapp kom då.
Komockespelet!
Vet inte hur många gånger vi spelat det!
 
 
Sista jobbnatten avklarades för detta år och min galna arbetskamrat fyllde i ett
obevakat ögonblick hela min telefon med selfies haha sicken galning!
 
 
Julia o jag går på jullov, välbehövligt sådant som synes!
 
 
Dagen innan julafton åkte vi till mormor och gjorde ischoklad!
Julia älskar ischoklad, inte jag, blää!
 
 
Lunch på stan o sen göra dom sista inköpen.
Min duktiga lilla tjej!
 
 
Kvällen bjöd på restaurang!
Först ett hemskt där vi reste på oss o gick efter att vi skällt ut ägare o kock.
Hemskt att behöva göra så men men.
Gick vidare till Il Cibio , supergott o Julia slukade hela sin pizza.
 
 
Beundrade julgranen o gjorde ett sistaminuten inköp på Rituals.
Så mycket fina o härliga produkter dom har.
Personalen var dessutom helt fantastisk med Julia, pratade o lät henne pröva
lite krämer o serverade vatten.
 
 
Hem o hälla upp julbadet o ett glas bubbel!
 
 
Tillslut ställde vi ut gröt till tomten!
Han mumsade i sig allt o lämnade paket under granen, vilken tur!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela