jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Jag gillar Hillsgarden!!

Publicerad 2016-01-04 00:21:50 i Allmänt,

Ni vet känslan när man kommer in hos någon o det är
så mysigt o trivsamt direkt.
Den känslan får jag på Hillsgarden1
Önskar jag vore bättre fotograf o kunde fånga på bild vad jag menar.
Hos Hanna o Emil är allt så enkelt, på ett väldigt fint sätt.
Inte enkelt i den enkla bemärkelsen utan så hemtrevligt o man behöver
aldrig göra sig till o dra på stora fiolen.
Man är som man är liksom.
Därför v ar håret otvättat o mössa på och ungarna trivdes o ljudnivån var bekväm.
Efter all julmat var det grillade det godaste jag ätit på länge.
Straxt efter hummern på nyår för den slog fasen allt.
Åkte hem så lugn o glad i sinnet o mätt som ett gödsvin!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela