jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Lilljul

Publicerad 2016-01-02 11:05:09 i Allmänt,

Vi är inte så många, men ibland svårt få ihop det iaf.
Klart vi ska fira jul ihop även om det inte sker
den 24:de december.
Blir lika bra, om inte bättre , för denna dag ingen stress.
Hade dock bestämt mig för att vi skulle ta catering, då jag ej hade lust stå vid spisen.
Det sket sig, dyrt o icke prisvärt samt att olika intoleranser och matval
gör att kasta pengar i sjön stämmer väl in.
Jag lagade lite mat,,,,,,väldigt mycket mat.
Alla mätta, glada o nöjda.
Skönt!
Godisbord o efterätt självklart o julklapparna, dom bästa.
Stora kidsen fick upplevelser .
Bråvalla, Justin Bieber och ett hinderbanelopp o möta gladiatorerna.
Uppskattade saker!
 
 
 
Oliwer lät oss testa hans nya bönspel-med smak av ruttet ägg,smörpopcorn, gräs osv
Som rysk roulette!!
Nedan är hans egengjorda galgar till sin lillasyster, så fina.
En julklapp från hjärtat!!
 
 
Johanna rullar lite på min foamroller o lyckas både göra sig illa i ryggen OCH bli sjuk!!
 
 
 
 
Ska vi slå vad???
 
 
 
Så fina blommor som vi fick av våra gäster!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela