jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

När det hopar sig!

Publicerad 2016-01-19 23:08:28 i Allmänt,

Har varit och är lite rörigt runtomkring oss just nu.
Svårt att sortera i skiten tyvärr.
Nummer 1:
Mitt jobb!
Ensamarbete om ca 6 veckor, inga scheman, ingen plan.
Folk mår skitdåligt o det är rörigt.
Länge sedan vi hade så mkt på bilen, så mkt så jag sa ifrån häromdagen ordentligt.
Jag orkar inte med att brukare inte kommer i säng förrän kl 00:30 på natten
och att dom knappt håller ihop då man ska förflytta dom.
Då måste alla hjälpas åt.
Läggningar, larm o mediciner går först, allt annat får vänta!
Detta problem är större än vad jag orkar skriva om, behöver nog
snart ett terapisamtal hos Previs för skiten.
Punkt slut!
Behöver ett nytt jobb om det är någon som har något att erbjuda!!
 
Nummer 2
Oliwer trivs inte i skolan, har ingen bff i klassen efter en riktigt klantig
omrockad o då blir jag heligt förbaskad.
Inget fel på klass eller pedagog men gruppsammansättningen är åt fanders.
Gör om och gör rätt tack!!
 
Nummer 3
Wilmas rygg krånglar o det blir inte så bra när man har ständigt ont.
Dessutom halkade hon på skolgården förra veckan o slog i och det
gjorde ju knappast saken bättre.
Naprapat för o rätta till den saken.
Stretchövningar som ska följas!
 
Nummer 4
Julia har en envis ögoninflammation som jag hoppas självläker.
Vore ju tacksamt om man slapp antibiotika.
Så denna vecka turas vi om att vabba eller så vabbar ingen
o vi hoppar över att sova!
Vi e så smarta haha!
 
Nummer 5
Orolig som satan för morsan o hennes rygg.
Eller orolig, jag e nog jävligt förbannad på klantarslena till läkare.
Fattar inte hur svårt det kan vara att beställa en röntgen.
6 månader sedan hon blev knuffad o föll handlöst, då ska väl
mjukdelsskadorna som hon tydligen fick ha läkt.
Och skakningarna i huvudet? Känns det ok?
Nästa gång det är läkarbesök då ska jag med, så det så!
 
Nummer 6
Finns några människor runtomkring mig som jag tänker extra mycket på just nu
av olika anledningar, försöker hinna o försöker komma ihåg
men inte alltid så lätt.
Ibland vill man mer än vad man hinner.
 
 
Kämpa på ALLA därute , det mesta brukar lösa sig men tyvärr inte alltid!
Kram från mig
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela