jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Nyår 2015

Publicerad 2016-01-04 00:03:53 i Allmänt,

Ska vi ha några nyårslöften i år frågade maken??
Nä sa jag , inte för mig iaf.
Du då?
Nä inte jag heller svarade han.
Innerst inne ljög jag på ett sätt.
Det är väl inga löften jag har kanske men jag har mål uppsatta.
Behåller dom för mig själv ett tag till iaf.
 
Nyår firades downhill , en liten twist från dom fem föregående
åren då vi alltid firat uphills.
Cottageroad var hjärtligt, gott och blött.
väldigt stelt dock då vi 2 dagar senare upptäckte att vi glömt bort vår badväska
i bilen o alla badkläder var stelfrusna o gick bryta isär!!
Hahaha tur vi inte skulle använda dom där o då!
 
Massa god mat o en simpel baginbox som ej ger mig huvudvärk!
I år fick barnen själva välja vart dom skulle fira o det slutade
med att vi hade flickorna med oss.
Eller ja Julia hade ju kankse inget val, men ni fattar!
 
Tack för att värdparet hade möjlighet hosta oss alla o fixat så
fint hemma med dukning o mat.
 
Tack för jag fick bada i champange, det var en upplevelse
 
 
 
 
Gott nytt år!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela