jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Påskafton - fotboll o festligheter!

Publicerad 2016-03-28 23:05:00 i Allmänt,

Blev en riktigt tidig påskaftonsmorgon.
06:25 idag igen, vad är oddsen??
Oliwer på cup i Söderköping, som tur är så fick han åka med pappa Johan ner
så vi slapp stressa.
Väl nere i Söderköping sken solen från klarblå himmel o det var väldigt varmt o skönt.
Lycka!!
Vår fina son ställde upp för laget o stod i mål.
Ungen är grym i mål, gjorde flera kanonräddningar.
Tyvärr vill han inte stå i mål men gör det när det saknas målvakt.
 
 
 
Hem o förbereda för påskaftonens knytisfest!
Tur mamma är med o hjälper till o fixar o styr.
Hon e guld som fan!
alla hade gjort så mycket god mat o det blev väldigt lyckat.
Att tänka på tills nästa gång är att man styr upp det ännu lite mera.
Oddsen att folk har med sig sammalika var tydligen större än vad jag räknat med.
Och sååå mycket mat, jag dog matdöden.
Som vanligt hade jag beslutsångest över efterrätterna o det blev ju
alldeles för mycket, räckte till dagen efter o till natten då jag jobbade,,,,och en bit till!!
Tänk att man har så fina vänner som vill dela påskafton med oss.
Vi har ju inga direkta traditioner och ingen stor släkt.
Då är vänner värda sin vikt i guld.
 
 
Finfina presenter av vänner!
 
 
 
En timme mindre att sova denna natt o det kändes vill jag lova haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela