jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Ein bischen lördag!

Publicerad 2016-03-13 00:21:46 i Allmänt,

Oliwer kom in o väckte mig kl 8:55 imorse, helt förskräckt!
Mamma vi måste upp, Hampus missar sin fotbollssamling.
Panik!!
Tills jag kommer på att han sover hos Lovisa, phuuu!
Skickade han ett sms iaf för att se om han var på g dit.
Morgonen bjöd på tvätt o disk, bläää, men måste ju göras.
Blev en sväng till Finspång för att se andra halvlek på matchen Hampus
spelade, fanns endel att önska därute på planen.
 
 
Vårt mellobesök blev inställt då Wilmisen är dålig,
Synd men inget göra åt.
Går fler tåg.
Blev oxfile och färsk pasta, pepparsås och pinjenötter.
Mumsigt!
 
 
 
 
 
Blev en riktig musikkväll tillsammans där vår favorit faktiskt vann!
 
 
Fantastiskt skönt gung i en låt som bara växte o växte.
Hade Julia fått bestämma hade nog Samir o Viktor fått rösten.
Tur hon är för liten,,,,ännu!
 
Köpte mig en finfin hängare till relaxtoaletten och idag
skruvade Kalle upp den åt oss.
Blev så nöjd men samtidigt sugen på dom som är enkla o då ha dom 
där vi hänger badlakanen.
 
 
 
Får åka till MIO imorgon o kika.
Nu godnatt, lite snorig o väldigt nysig.
Nös förrut så jag sträckte mig i ryggen och nu precis var
Wilma ute och upplyste mig om att varje gång man nyser stannar hjärtat.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela