jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Långfredag

Publicerad 2016-03-26 00:07:00 i Allmänt,

Denna långa dag började alldeles förtidigt.
06:25 vaknade Julia, herremingud, så tidigt har hon väl knappt varit vaken nångång.
Men idag slog hon till!
Vi hade bestämt en tur till Vrinneviskogen och den årliga påskjakten.
Alla hängde med, mest för Julias skull o min.
Vad gör ungen då??
Tjurar i 250 hela promenaden grrrrrr.
Inte gick det över heller utan höll i sig tills pannkakorna serverades
på favoritstället Brödernas Cafe.
 
 
Skagenmacka i bilen-på språng- Hampus special!
 
 
Två som var glada iaf!!
 
Var ju våffeldag idag som toppen på isberget! Mycket uppskatat av dom stora!
Julia åt väl sylt för ca 35 kr-detta lämnade hon till mig att äta
när hon själv ville ha en ny våffla!
Tack snälla!
 
 
 
Blev ett fredagsdiscopass i bunkern med dessa herrar bla.
Det är sy grymt o få vara endel av en härlig sammanhållning.
Lite som ett lag.
Gillar oxå att man kan vara den man är utan att behöva tänka.
Bara dit o köra, kötta som fan, pusta, frusta o skrika!
Behövs skrikas ibland för tillslut är man så utanför sin bekvämlighetszon o hela kroppen värker.
Själv blir jag så förbannad när jag känner mig svag o inte orkar jobba ens 35 sekunder!!
Ja ni läste rätt men dom som kör detta vet va fan jag menar.
 
 
Bästa maken vid grillen när man kommer hem.
snickrat ihop en supergod måltid o jag mätt o nöjd!
Redo att rycka tag i lite påskmysförberedelser.
 
 
Kanske hinner någon som ska hit att läsa min blogg men det gör inget.
En liten försmak av vad som komma skall!
Riktigt nöjd änsålänge, bara hoppas den inte ger sig av inatt!!
Haft så underbar hjälp av mina tonåringar idag, är så tacksam.
 
 
Underbara fat som jag inhandlade i Hellaboden i Onsdags.
Hoppas det kommer in i fler färger!
 
 
Handlade en ansiktsmask på Rituals idag, prövade ikväll o den kändes kanon.
Luktade gott oxå o huden kändes fräsch efteråt.
Känner mig så satans torr o grå i nyllet, hoppas på underverk från denna!!
 
 
Såg en äggbox på Facebook häromdagen, frågade Kalle om han kunde fixa en sån.
Klart han kunde men han tog det givetvis ett snäpp längre.
Han är fan bäst min man!
O jaja era män där ute är ju självklart bäst oxå,,,i era ögon.
 
 
Är ju Buzzador som jag skrivit tidigare.
Får hem olika saker som jag prövar o recenserar.
Denna omgång Toppits plastfilm.
Fick tillfälle pröva idag o den var riktigt bra, bra avrivningskant o en bra kant att börja
med när man börjar på ny rulle!
 
 
 
Nu kiss och godnatt, imorgon intensiv dag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela