jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Satans så trött!

Publicerad 2016-03-13 22:43:17 i Allmänt,

Vaknade 07:10 med ett ryck, ingen Julia bredvid mig??
Som det varit nu när hon varit krasslig så har man ju antingen fått knoppa tidigt med
henne i vår säng el så har hon kommit över innan gryningen grytt.
Messade Kalle att ta huvudingången för att inte väcka skrutt.
8:30 kom hon o väckte mikg o sa : Det är inte mörkt ute!!
Nä hjärtat du sovit så länge.
Tog mig upp o där gick luften ur mig.
Hur fan kunde det bli så?
För mycket o för god sömn antar jag.
Hela dagen ett enda töcken o kände mig ledsen o grining när Kalle vaknade.
Lyckades med konsten göda en konflikt.
Helt onödig!
Den dog visserligen rätt snart för det fanns ju ingen eld till röken.
Tog mig iväg på mitt boxpass o det var välbehövligt.
Fick boxas med en för mig okänd tjej men jisses vilket
klipp hon hade i sina slag.
Vet ju att jag kan slå men hon var nog snäppet vassare!
Lite som min vapendragare Åsa på den tiden det begav sig :-)
och vi boxades som om det gällde livet!
Tänkte för mig själv att tur hon inte hamnade med någon annan för de flesta hade inte orkat hålla emot,,,,,,,
Kvällen blev som den blev.
Oliwer som fått en bingolott av bästa Britta var
så nöjd men hade väl önskat sig en vinst.
En vinst han sa han skulle dela med Britta.
Julia badat långbad o var överkokt då hon kom upp.
Wilmisen i sängen, typ fortfarande död och en
Hampus som pratar med Lovisa och äter skink/skagenrörsmackor som om det inte fanns någon morgondag.
Kalle till jobbet, sängarna renbäddade och nu sova för mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela