jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Sjukstuga och vietnamesiskafton!

Publicerad 2016-03-12 00:32:32 i Allmänt,

Ett barn på bättringsvägen o ett insjuknat.
Jaja vi ska inte klaga för vi har hållt oss friska väldigt länge.
En väldigt solig dag men tyvärr inte utomhus en massa som man hade önskat.
Får hoppas på imorgon.
Blev ett fredagspass, ett av dom bättre faktiskt med bra styrka o go i kroppen.
Riktigt nöjd.
Beror ju på lite vad det är för övningar som görs oxå.
Älskar dock variationen på alla pass men hatar när det blir samma
muskelgrupper två pass på raken.
Har absolut INTE pump till det.
Då vill jag bara gå ur salen o sätta mig o tjura.
Gör det ju gevetvis inte men,,,,,jag vill!
Så sjukt nöjd med sista veckan, då jag åt liiite för mkt förra helgen.
2,5 kg ner , så gött!!!
Går väl upp lite av dom som vanligt på helgen men va fäään.
Johanna o Mikael bjöd på Vietnamesiskt ikväll.
Så överraskande gott!
Blev satans mätt på två rullar o då var det endast 7 räkor inblandade i
kött väg, resten vegetariskt!
Oliwer överraskade och åt två rullar, tummen upp för det!'
Hade gjort pizza till barnen, som en utväg liksom, den åt Mikael o mamma upp det sista av haha.
 
 
 
Tack o godnatt från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela